Základné zásady riadenia
Poslanie
Naše aktivity sú vykonávané s ohľadom na globálne prírodné prostredie, snažiace sa o dosiahnutie Spoločnosti, ktorá vytvára spoločenské hodnoty, poskytuje nové hodnoty pre sociálny rozvoj a lepší život pre všetkých.
Principles (Zásady)
Spoločnosť Hitachi Capital podporuje uplatňovanie nasledujúcich Princípov a chce „prispievať k vytváraniu bohatšej spoločnosti vytváraním hodnôt požadovaných spoločnosťou aj zákazníkmi.“
-
Trvalo udržateľný rast
Ak na prvom mieste bude dôvera, budeme schopní dosiahnuť trvalo udržateľný rast podporovaný kvalitným riadením. -
Rešpektovanie ľudskej dôstojnosti
Prostredníctvom vzájomného rešpektu sa zlepšíme ako disciplinovaní jednotlivci a zároveň sa budeme snažiť posilňovať aktíva spoločnosti. -
Implementácia podnikových zásad etiky
Z vlastnej iniciatívy budeme konať v súlade so zákonmi a zásadami etiky a prispejeme k rozvoju plnohodnotnej spoločnosti. -
Orientácia do budúcnosti
Výzvou k vytvoreniu novej hodnoty nie je pripútanie sa k metódam používaným v minulosti, ale prispôsobovanie sa budúcim zmenám. -
Orientácia na zákazníka
Snaha stať sa spoločnosťou, ktorú klienti potrebujú, ktorá je vždy zameraná na uspokojenie ich potrieb a konanie z pohľadu klienta. -
Tu a teraz: „skutočné miesto, skutočná situácia, konkrétny prípad“
Komunikácia so zákazníkmi prebieha na skutočnom mieste. Zákazníci sú našou prioritou, a preto podnikáme s pochopením skutočnej situácie so zameraním na konkrétny prípad. -
„Základy“ a „Etika“
Osvojte si základy. Na správne vykonávanie každodenných úloh a zabezpečenie správneho správania v každej situácii sa musíte vrátiť k základom. -
Predovšetkým kvalita
Kvalita je vždy na prvom mieste, pokračujeme v úsilí o zvyšovanie kvality a chceme sa stať spoločnosťou, ktorú si zákazníci vážia a ktorej dôverujú. -
Diverzita
Pochopenie rozmanitosti nápadov a spôsobov práce, a vytvárania nových hodnôt je snahou o vytvorenie dynamickej podnikovej kultúry. -
Individuálna zodpovednosť
Nezávislé plnenie vlastných úloh a zodpovedností, nespoliehanie sa na ostatných a zlepšovanie vlastných schopností a zručností. -
„Harmónia”
Ochota rešpektovať názory ostatných a viesť rozhovory vyčerpávajúcim a čestným spôsobom, ale aj spravodlivým a nestranným spôsobom a po vyvodení záverov ochota spolupracovať pri dosahovaní spoločného cieľa. -
„Úprimnosť”
Otvorený a čestný prístup bez vytvárania umelých bariér medzi sebou a ostatnými. „Čestnosť“ je stav mysle, ktorý vzbudzuje dôveru, ktorú nám spoločnosť poskytla. -
„Priekopnícky prístup”
Otvorený a čestný prístup bez vytvárania umelých bariér medzi sebou a ostatnými. „Čestnosť“ je stav mysle, ktorý vzbudzuje dôveru, ktorú nám spoločnosť poskytla.